tag:blogger.com,1999:blog-312966501668703310.post3583093261440716143..comments2024-03-03T10:57:56.447+01:00Comments on Trendmatcher tussen ICT en Onderwijs ™: Coulance van KPNWillem Karssenberghttp://www.blogger.com/profile/10925999475847184830noreply@blogger.comBlogger2125tag:blogger.com,1999:blog-312966501668703310.post-72058368866248301592011-09-24T12:22:53.316+02:002011-09-24T12:22:53.316+02:00Ha Willem,
Ik heb ook zoiets aan de hand nu. Blee...Ha Willem,<br /><br />Ik heb ook zoiets aan de hand nu. Bleek dat ik ook (zonder dat ik het wist) als particulier een zakelijke abo had. Ook door Ziggo laten opzeggen. <br /><br />Nu moet ik meer dan €250 euro boete betalen. Inmiddels heb ik al uren met zeker 7 verschillende call centre medewerkers gepraat met allemaal andere uitleg ("Ziggo heeft een fout gemaakt", "fout van de computer, gaan we verhelpen", "u moet nog 8 maanden betalen", ...). <br /><br />Laatste uitleg was dat ze me in augustus een brief hebben gestuurd met aanbod voor 2 cent korting. Als ik niet reageerde dan werd mijn contract automatisch omgezet naar een jaarcontract. Dat is gebeurd en daarom moet ik €283 boete betalen. Het feit dat ik al 8 jaar abonnee was (en dus voorheen geen jaarcontract had) en dat ik tijdens de brief zwaar aan de chemokuren zat en daardoor het prachtige 'aanbod' heb gemist zorgde niet voor andere inzichten.<br /><br />Nu maar een wanhopige klachtbrief schrijven.<br /><br />Hoop nog zo'n positief einde aan het verhaal te breien zoals jij beschreef.<br /><br />Groeten, Marcel de LeeuweMarcel de Leeuwehttp://www.leerbeleving.nlnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-312966501668703310.post-7650275014515718592011-09-12T22:53:12.168+02:002011-09-12T22:53:12.168+02:00Of dat zo netjes is van KPN weet ik nog niet zo ne...Of dat zo netjes is van KPN weet ik nog niet zo net. Het zou ook best kunnen dat ze helemaal het recht niet hebben om dat bedrag te innen, maar dat wel doen zolang klanten niet vragen om uitleg. De grote meerderheid denkt immers 'ja, het zal wel kloppen'. Die paar mensen die wel vragen stellen krijgen direct hun geld terug, zijn daar blij mee en stellen dus dan ook geen lastige vragen meer. Tel uit je winst.Gerard Bierenshttps://www.blogger.com/profile/11220976783375069695noreply@blogger.com