tag:blogger.com,1999:blog-312966501668703310.post8870733362600702435..comments2024-03-03T10:57:56.447+01:00Comments on Trendmatcher tussen ICT en Onderwijs ™: Verwarring en omarmingWillem Karssenberghttp://www.blogger.com/profile/10925999475847184830noreply@blogger.comBlogger2125tag:blogger.com,1999:blog-312966501668703310.post-5408523949757400602007-02-22T20:10:00.000+01:002007-02-22T20:10:00.000+01:00Ik wilde vanmiddag al even reageren op deze post, ...Ik wilde vanmiddag al even reageren op deze post, maar de firewall op m'n werk had daar andere ideeën over.<br><br>Ik vind het een prachtige beschrijving van een gevoel dat ik me heel goed kan voorstellen. Ik was al benieuwd naar je ervaringen met het laten zien van een weblog aan een klas waar het voor een aantal wellicht nog nieuw is. En dan vervolgens het contrast met Emmeloord. <br><br>Mooi verwoord en ik neem aan dat jij aannneemt, althans neem dat anders maar van mij aan, dat je juist door dit soort postings wèl weet wat je met een weblog moet doen.Marchttp://www.marcnext.comnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-312966501668703310.post-13997648768431105322007-02-22T23:38:00.000+01:002007-02-22T23:38:00.000+01:00Een (edu)blogger onderzoekt en schrijft om nieuwe ...Een (edu)blogger onderzoekt en schrijft om nieuwe inzichten een plaats te geven, verbindingen te maken met al bestaande kennis(sen).<br>De juf die niet weet waarom je dingen onder woorden moet brengen om er iets van te leren heeft iets gemist in het verhaal over effectief onderwijs.<br>Logisch, want ze volgt geen blogs.<br>Tsss.Elkehttp://blogger.xs4all.nl/elkedasnoreply@blogger.com