27 september 2010

Laten we eerst even nadenken

Via berichten op Twitter kom ik vanavond terecht bij een artikel in Trouw over de Abel Herzberglezing die gisteren werd uitgesproken door Alexander Pechtold.

Dat artikel draagt de titel: Laten we eerst even nadenken

Gelijk daaronder een reactie die Geert W. op Twitter plaatste en waar Pechtold weer op reageert via Twitter:

Direct onder die berichten stond reclame voor Leraar24.nl
Is dat nu puur toeval of een schitterend voorbeeld van target marketing?


Voor alle duidelijkheid:
Ik volg beide heren niet en ga dat zeker ook niet doen. Wat mij betreft is Twitter bedoeld voor andere zaken dan populistisch geweld en verzet.

Zonde van m'n tijd dus!
Ik kan beter wat kennis gaan halen bij Leraar24.nl
Overigens, als ik daar zoek op:
makkelijk omgaan met moeilijk gedrag
krijg ik als resultaat:
Er zijn geen zoekresultaten gevonden. Probeert u het met een andere zoekopdracht of door het aanpassen van zoekfilters.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten